dissabte, 17 de gener del 2015
Expressió oral
Els nens i nenes de 3r Curs van treballar en les sessions d'Expressió oral i escrita "La recepta", com en tenien de diferents païssos van aprofitar per explicar als companys aquestes i els llocs d'origen. Va ser molt interessant!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici