Els nens i nenes de 3r Curs han visitat l'hort dels avis que hi ha al costat de Can Mercader. Aquesta sortida forma part del treball que estan fent a l'escola amb el tema de les plantes. En aquest hort municipal han pogut veure les parts de les plantes, quina part és la que mengem de cada planta, els han explicat la diferència entre plantar i sembrar, els han ensenyat a usar els estris ... i com es pot veure a les imatges s'han mostrat molt motivats!