dimarts, 12 de gener del 2016

Tornem a la feina!!

Ja s'han acabat les vacances de Nadal i tornem amb ganes a l'escola!!
A les imatges podeu veure els i les alumnes de 4t curs a la sessió de racons d'ortografia. En aquestes imatges podeu veure dos dels tallers, uns alumnes estan fent el dictat per parelles mentre els altres preparen el dictat amb la mestra. Les dues tasques impliquen un treball de preparació i de revisió de la feina feta que han de fer de forma autònoma.