Bloc Cicle Mitjà Escola Torre de la Miranda

divendres, 18 de març del 2016

L'hort dels avis

Avui els nens i nenes de 3r han visitat l'hort dels avis. Van aprendre com ser un bon pagès!

Publicat per Miranda a 3:25
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos Tercer
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ▼  2016 (42)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de juny (6)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (9)
    • ▼  de març (4)
      • Taller de matemàtiques
      • L'hort dels avis
      • Educació Vial
      • Visita al Cosmocaixa 4t
    • ►  de febrer (7)
    • ►  de gener (9)
  • ►  2015 (65)
    • ►  de desembre (6)
    • ►  de novembre (9)
    • ►  d’octubre (9)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (11)
    • ►  d’abril (6)
    • ►  de març (6)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (10)
  • ►  2014 (3)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (2)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.