divendres, 15 d’abril del 2016

Taller energia 4t

En el marc del projecte de l'energia que estem portant a terme a 4t la companyia Endesa ens ha vingut a fer un taller en el qual hem pogut reflexionar sobre l'energia que consumim, els diferents tipus d'energies que hi ha, les fonts d'energia renovables i no renovables  ...
Així, hem pogut experimentar com es pot fer energía amb fonts d'energia renovables. Hem provat de fer moure un vaixell amb energía eólica, dos cotxes amb energía solar, movent els pedals d'una bicicleta  hem fet llum a una bombeta ...