dimarts, 21 de juny del 2016

Ayuda en Acción

El passat 2 de juny els nens i nenes de 4t vam anar a la "Penya del domino" on es va celebrar un acte en el qual van participar varies escoles de Cornellà. En aquest acte vam celebrar un any més la col-laboració de l'organització "Ayuda en Acción" amb la nostra escola. Els avis i àvies de  la penya ens van preparar una xocolatada i els membres de la Guàrdia Urbana ens van mostrar els seus vehicles.
Va ser un dia molt divertit!
Des d'aquí volem donar les gràcies a "Ayuda en Acción" per la seva col-laboració un any mes!


Cap comentari: