dijous, 19 de novembre del 2015

La Prehistòria 4t

A 4t hem començat a treballar la Prehistòria, l'etapa més antiga de la història de la humanitat. Estudiarem l'evolució de l'home, com vivien, els animals prehistòrics, les grans descobertes ... fins l'aparició de l'escriptura. Us pengem uns videos molt divertits que us ajudaran a entendre aquest tema tant interessant.