Cada setmana dediquem una estoneta al treball de valors. Hem vist curts dels qual hem après la necessitat del treball en equip per a assolir un objectiu compartit. A continuació ens hem repartit per grups i hem pensat una situació en la qual ens calgués la col-laboració de tots. Per acabar hem il-lustrat aquestes situacions i les hem penjat a la classe.