Bloc Cicle Mitjà Escola Torre de la Miranda

divendres, 12 de febrer del 2016

Gràcies famílies!

El dia de Carnaval ens van venir a ajudar algunes mares. Com ja sabeu els nens i nenes de 3r anaven disfressats "d'homes i dones bala" i els de 4t de "menjafocs".
Des del bloc volem donar les gràcies a les mares que ens van ajudar a fer els turbants, a maquillar-nos ...
Publicat per Miranda a 4:24
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos Quart
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ▼  2016 (42)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de juny (6)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (9)
    • ►  de març (4)
    • ▼  de febrer (7)
      • "L'home dels vents" 3er
      • Les fraccions 4t
      • Museu de les Matemàtiques 4t
      • Taller de saxo 4t
      • Usem el compàs 4t
      • Gràcies famílies!
      • Dia de la Pau
    • ►  de gener (9)
  • ►  2015 (65)
    • ►  de desembre (6)
    • ►  de novembre (9)
    • ►  d’octubre (9)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (11)
    • ►  d’abril (6)
    • ►  de març (6)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (10)
  • ►  2014 (3)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (2)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.