El dia de Carnaval ens van venir a ajudar algunes mares. Com ja sabeu els nens i nenes de 3r anaven disfressats "d'homes i dones bala" i els de 4t de "menjafocs".
Des del bloc volem donar les gràcies a les mares que ens van ajudar a fer els turbants, a maquillar-nos ...