divendres, 12 de febrer del 2016

Taller de saxo 4t

El passat dimecres 10 de febrer a l'escola vam rebre la visita d'un músic, en concret un saxofonista.
Ens va explicar les característiques d'aquest instrument de vent, el vam comparar amb una flauta, va tocar diferents estils musicals entre ells el jazz ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada